2013. szeptember 21., szombat

Tiltott fiók!

Sziasztok!

Sajnos egy rossz hírt kell közölnöm Veletek. Legalább is Nekem az! A Harry Styles Hungary Facebook fiókomat letiltották. Nem tudok belépni, és már nagyon sok mindent megpróbáltam, hogy megoldódjon ez a probléma. Annyira ideges voltam, hiszen nagyon sok szabadidőmet erre áldoztam, amit szerettem! Tudtam veletek beszélgetni, de ez most mind oda veszett! Hirtelen az sem tudtam, hogyan tudassam veletek, hogy miért nem találtok meg. Twitterre is kiírtam, és gondoltam hátha itt is olvassátok! Nagyon szeretném kérni a segítségeteket, hogy mit tegyek! Annyira rossz, hogy nem léphetek fel, és nem tölthetek fel képeket, nem írhatok ki semmit! Segítsetek! Ha valamit tudtok, akkor itt kommentben írjátok le! Ugyanis már csak itt érhettek el, Twitteren, és Instagramon. Köszönöm, hogy végig olvastad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése