2013. július 11., csütörtök

Első bejegyzés!

Üdvözöllek Titeket az első "divat" blogomon!

Nem gondoltam volna, hogy valaha fogok csinálni ilyet, mert úgy voltam vele, hogy senkit nem érdekelne, meg úgyse csinálnám jól. Ma valaki írta nekem, hogy csinálhatnék egy Fashion blogot, mire én azt írtam, hogy nem hiszem, hogy lenne-e rá igény, és, hogy szerintem nincs olyan stílusom, hogy erről blogot vezethetnék. Majd azért a végen rá kérdeztem, hogy lenne rá igény, mire elég sokan írtak, hogy nagyon szeretnének stb. Nagyon megörültem, és nagyon jól esett, hogy ennyien akarnak, így kedvet kaptam, és amint géphez ültem neki is álltam. Most itt vagyok, hogy az első bejegyzést írom, ami még nem a blognak a témájáról szól. 
 Szeretném, ha kommentben megírnátok, hogy ti mit szeretnétek, hogy hozzak nektek. Lehet szó, hogy mit vegyek fel ide/oda, és én próbálom mindenkinek a kérését teljesíteni. Lehetséges, hogy már holnap megszületik az első ilyen bejegyzés!
 Puszi Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Már várom és íme pár ötlet: olyan szett amiből ki módosítással egy teljesen újat lehet létrehozni, cool rövidnadrágok, otthon elkészíthető cool kiegészítők, DIY dolgok :D És szerintem ide simán jöhetnek egy szetthez egy jó kis frizura :D :))

    VálaszTörlés