2013. július 12., péntek

Első, saját Outfit bejegyzésem.

Az első Outfit egy egyszerű, vagány, és szerintem egy kicsit egyben elegáns is. A blúznak a gallérját arany szegecsek díszítik. Főként ezek nyerték el a tetszésemet, mert én nagyom szeretem a szegecses dolgokat, vagy a szegecsesnek tűnő ruhákat, cipőket vagy esetleg kiegészítőket. 
Nadrágról annyi, hogy egy fekete nadrág, amit virágok díszítek. Nagyon kényelmes, hátránya viszont az, hogy nem sok mindenhez megy. Leginkább az egy színű felsőkhöz, amin nem sok, vagy egyáltalán nem található rajta semmilyen minta. Pár mosás után a fekete szín kezd szürke lenni. Következzen a cipő, ami nem az a nagyon dötét barna, de nem is világos színű. Oldalt szegecsek díszítik, ami miatt  rettenetesen imádom, és már régóta szemezgettem vele az Interneten, és végre az enyém. Ez is nagyon kényelmes, ennek is vannak pici hátrányai még pedig az, hogy műbőr és ugye ezen nagyon könnyen meglátszik, ha oldalt megtörik, amikor lépek. Másfél hete szinte folyamatosan ez van a lábomon, és még nem látszik a törés. Másik az, hogy én nem fűzöm be teljesen, mert nekem az úgy már szoros, és nem is mutat jól, és mivel a be nem fűzött rész nem is ilyen fűzős (nem jut eszembe), így nagyon könnyen összeakad a két cipő, és már párszor majdnem elestem, de sikerült időben elkerülnöm a bajt. 
Táska: Vajszínű az egész táska, amit én backpack-nek hívok, és rózsaszín baglyok vannak rajta. Nagyon sok minden belefér, és szinte minden ruhához megy. Őt is a interneten szereztem, bővebb információ a kép alatt lesz.

Folytatnám azzal, hogy melyiket hol vettem:
Blúz: Reserved 2990 Ft
Nadrág: Takko 5990Ft
Cipő: eBay £19
Táska: eBay £14
Karkötő: Cruciani 2900 Ft

A második Outfit egy nagyon nyárias, és csinos ruhadarab. Egyberészes, mindenhova fel lehet venni, akár egy színházba, valakinek a ballagására stb. Viszont nem ezzel a cipővel. Ki lehet még egészíteni egy (neon) rózsaszín övvel, amit egyenlőre még nem találtam, de a keresésén vagyok. 
Ruha: Tally Weijl 2990Ft
Cipő: eBay £19
Karkötő: valamelyik bizsu bolt 990Ft
Táska: Outfit: Dorothy Perkins £10 
Táskáról hozhatok külön bejegyzést, közeli képet, ha szeretnétek.

Mára ennyi, kommentben megírhatjátok, hogy miről szóljon a következő bejegyzés.
 Puszi!




1 megjegyzés:

  1. Szia ! nagyon jó az oldal remélem még sokáig fogod csinálni mert nagyon kíváncsi vagyok a többire is ! csak így tovább ;)

    VálaszTörlés