2013. augusztus 12., hétfő

Haul: Makeup Academy (MUA)

Végre megérkezett az első MUA rendelésem az internetről. Augusztus 1-jén rendeltem meg, és már teljesen azt hittem, hogy nem fog megérkezni, vagy valamit elírtam/elrontottam. Egésznap a postást vártam, hogy mikor hozza már meg, állandóan az ablakból bámultam kifelé. Éééés 1 óra előtt pár perccel csengetett valaki. Nagy sebességgel rohantam az ablakhoz, hogy megnézzem valóban a postás. Ő volt. Kezemben tartottam a dobozt, ami alaposan le volt ragasztózva, és a papírt is teljesen leragasztották, amin a címem, és a vásárolt termékek listája volt rajta. Nehezen, de végül kibontottam a csomagot, és lám megpillantottam a termékeket, amiket rendeltem. Örültem, mert igényesen be voltak csomagolva, hogy véletlenül se törjenek el, vagy legyen bármi bajuk.

Akkor kezdeném a szemhéjfestékekkel.
Trio szemhéjfesték, ami sok színben volt fent az oldalon, de nekem ezek tetszettek a legjobban. Az első képen található a Pink Sorbet(bal oldalon), ami ilyen rózsaszín árnyalatú, de nem az a sötét, így még iskolában is hordható. Mellette lévő a Innocence, ami az arany árnyalatai, és fehér szín is található benne.
Bal oldalon pedig a Smoke Screen található, ami szintén elnyerte a tetszésemet. Az áruk akciósan £1.25 volt, és szerintem teljesen megéri, főleg, hogy 50%-ra volt leárazva. (eredeti ár: £2.50)
Kicsit közelebbről az első két szín, amit az első képen láthattok.


 Alapozó: Matt, 30ml, ami nekem sokáig elég lesz. Még nem próbáltam ki, de sok helyen olvastam, hogy jó. Ha kipróbáltam írok róla véleményt. Ára: £1 (eredeti ár: £2)

Ismét a szemhéjfestékeknél vagyunk. A lilát, és a barnát azt nem most vettem, de szerettem volna őket is belerakni ebbe a bejegyzésbe. A lila és a barna egy csillogós szemhéjfesték, a másik pedig egy szürke-fekete matt szemhéjfesték. Mintát a kezemre nem csináltam, de a http://www.muastore.co.uk oldalon megtaláljátok, hogy is néznek ki. Ára: £1 /db ők nem voltak akciósak, így jelenleg is ennyibe kerül.


Bronzosító: £0.50 (eredeti ár: £1)
Korrektor (ecsetes): £1 (eredeti ár: £2)
Cover and Concealer wand : £1.50 (eredeti ár £1.50)
Hide and Conceal Cover Up Stick: £1 (eredeti ár: £1)


Szempillaspirál: Extreme Volume Mascara: £1 (eredeti ár: £2)
Extreme Curl Mascara: £2 (eredeti ár: £2)

 Vízálló tus: £1 (eredeti ár: £1)
Tus (toll): £1 (eredeti ár: £1)
Szemceruza: £1 (eredeti ár: £1)


Rúzs(ok): £1 (eredeti ár: £1) A rúzs végén pedig található egy szájfény,amit ha letekertek máris tudjátok használni.




Szájfény: £1 (eredeti ár: £2)

Összességében ennyi lenne, amit rendeltem, illetve vettem. Az egyik korrektor, rúzs, szempillaspirál, és a két szemhéjfesték kivételével (ezeket az üzletben vettem),  a többi termékért (19 termék) £21 fizettem + a szállítás volt £4.95 . Nekem megérte, hiszen ha van egy rendelő társad, akkor a szállítási költségeket meg is felezhetitek, ami még jobban megéri, mert hiába rendelsz többet a szállítás nem fog nőni.
Ennyi lettem volna, bár a legtöbb termékhez nem fűztem semmi véleményt, de remélem azért tetszik nektek ez a bejegyzés is. Hamarosan ismét fogok rendelni,amint lesznek újabb termékek, mint pl. One Direction rúzs stb.


Nagyon örülnék, ha írnátok véleményt :) Egyébként ki rendelt már szintén a MUA-tól?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése