2013. augusztus 10., szombat

Mit vegyek fel a buliba?

Ma egy olyan bejegyzést hoztam, ami remélem ad néhány ötletet, hogy mit vegyetek fel egy buliba, vagy ha valaki el elmész egy elegáns étterembe. Próbáltam olyan ruhákat összeszedni, ami H&M-es, és így megtudjátok nézni, hogy lehet-e kapni.

Az első egy elég laza, de egyben csinos kis összeállítás.
Felső: 2.075 HUF
Szoknya: 6.930 HUF
Cipő: 8.665 HUF
Táska: 5.200 HUF
"Arany" karkötő: 2.425 HUF
Nyaklánc: 2.075 HUF
Rimmel alapozó: 4.835 HUF
Rimmel szájfény: 3.795 HUF
Rimmel szempillaspirál: 2.425 HUF
Rimmel tus: 1.835 HUF

2. Ezt mondjuk elképzelném egy ünnepi vacsoránál. Szerintem nagyon jól néz ki.
Cipő: 10.400 HUF
Táska: 3.465 HUF
Karkötő: 1.435 HUF
Cruciani karkötő: 5.815 HUF
MAC tus: 4.365 HUF
MAC alapozó: 7.455 HUF
MAC rúzs: 3.355 HUF 
MAC szempillaspirál: 3.580 HUF
Ruha, és az óra árát nem találtam.

3. Bárhova felvenném ezt az Outfit-et, szerintem még suliba is :)

Top: 3.465 HUF
Blézer: 10.400 HUF
Nadrág: 10.400 HUF
Cipő:  6.930 HUF
MUA lip balm (Niall) : 895 HUF
MUA körömlakk (Harry) : 1.040 HUF
MUA pirosító: 1.040 HUF
MUA paletta : nem volt ár, de azt hiszem £4-£6 körül van.
Táska: nincs ár

Remélem, hogy tetszett nektek ez a bejegyzés, és hogy tudtam nektek segíteni. Lassan közelítünk a 2000 látogatóhoz. Hurrá! Ha bármi kérdésetek van bátran írjátok meg kommentben!




2 megjegyzés:

  1. Ja ezek szépek meg minden, de csak gazdagoknak ;) igen jó hogy kirakod,de tudod mi nem vagyunk gazdagok, hogy egy blézerért adjunk 10 000 ezreket. Meg hogy egy alapozó 10 000? mi a szent szar? ki venne ilyen drágáért olyan cuccokat, úgy hogy akárhol lehet olyat kapni olcsón ;) Ezzel nem akartalak megbántani, mert igazán nem ez volt a szándékom vele. Sok puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel én is tisztában vagyok. Én se venné annyiért alapozót, ezt leginkább azért raktam hozzá, hogy ne mindig ugyanaz legyen, ez nem jelenti azt, hogy neked, vagy bárki másnak meg kell vennie. Blézerről meg csak annyi, hogy máshol se olcsóbb, és ez még szerintem még a jobb kategória, mert ha csak szétnézel azon az oldalon a ruhák között, és csak random kiválasztassz egyet, akkor döbbensz csak le, hogy mennyibe is kerül. pl. egy cipő kb. 350ezer FT, szerintem ezek között hatalmas különbség van. Hidd el, próbálom a lehető legolcsóbbat választani.

      Törlés