2013. augusztus 27., kedd

Back To School: Haul

Sziasztok!
Sajnos elérkezett az utolsó hét, amit aggódás,fáradtság és izgalom nélkül töltünk, mert kezdődik az iskola. Ilyenkor jön a vásárlási időszak, mivel meg kell venni az írószereket, füzeteket, és a tankönyveket. De ha már a vásárlásnál vagyunk, akkor ebbe bizony bele tartoznak a ruhák, cipők, és a kiegészítők. Pont ezt tettem meg a tegnapi nap folyamán, ahol Budapestre látogattam, mivel az én városomban semmi sincs, és ezért nem is szoktam itt vásárolni. Körül néztek a WestEnd-ben, ahol nem sok mindent vettem, majd onnan elmentem a Mammut-ba, ami nekem egy nagy csalódás volt, hiszen számomra elég nagy az a bevásárlóközpont (többi is), és szinte sehova nem mentem be, kivéve a Promod-ba. A Mammutból elugrottam az onnan nem messze lévő Starbucks kávézóba, ahol volt két srác, és nevettek,mosolyogtak (vagy én nem tudom mit csináltak) rajtam. Elkapott az eső, így sietve mentünk a metróhoz, ami elvitt minket az Aréna Plázához. Itt vásároltam a legtöbbet, de volt egy csalódás. Tényleg nem akarom az embereket megsérteni, mert tudom, hogy nem mindenki ilyen, de bementem az egyik ékszer üzletbe azzal a céllal, hogy szeretnék venni egy Cruciani karkötőt. Ott voltak a pénztárnál, és az ott dolgozó meg se kérdezte, hogy segíthet-e valamiben, lenéző volt. Mikor kiválasztottam melyiket szeretném, akkor mondtam, majd felém mutatta, hogy melyiket szeretném. Megmutattam, nem csinált semmit, így fogtak és elvettem. Erre rettentő bunkón azt mondja nekem, hogy: "Ne vedd el!" Legszívesebben ott hagytam volna az üzletet, de mivel nagyon szerettem volna tűrtem, hogy így beszél velem, miközben belőlünk él, mivel mi vásárlunk abban az üzletben. Nekem ez rosszul esett, mivel tényleg semmit nem tettem, hogy így beszéljen, le nézzen engem, mint aki nem is vásárolni, akar, hanem kb. lopni. A tegnapi napon nem egyszer beszéltek velünk bunkóan az emberek. Szomorú, többet nem is megyek oda. Na, de nem fecsegek tovább, megmutatom miket is vettem így iskola kezdésre.

Bershka (WestEnd) : 3995HUF 995HUF

Promod (Mammut) : 9995HUF 3000HUF



New Yorker(Aréna Plaza): 3790HUF 1490HUF

New Yorker(Aréna Plaza): 3790HUF 1490HUF

New Yorker(Aréna Plaza): 2390HUF 890HUF


New Yorker(Aréna Plaza): 8990HUF 2990HUF


Cruciani karkötő(Aréna Plaza): 2990HUF

Tally Weijl: 8995HUF 1700HUF


Tally Weijl: 3995HUF 2500HUF


Tally Weijl: 3995HUF 2500HUF



Remélem, hogy tetszett Nektek ez a bejegyzés. Írjátok meg kommentben mi legyen a következő! Hanyadik osztályba mentek? Én most kezdem a tizenegyediket. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia ! nem tudnál nekem olyan oldalakat mondani ahol olcsóbban lehet ruhákat rendelni?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia. :) Meglepi nálam. :D A 3. díjnál vagy. :D http://younglovewithharryandsophie.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés