2013. augusztus 20., kedd

This Is Us premier with: Zayn, Harry, Louis, Niall és Liam.

Gondoltam én is összeállítok egy outfit-et, amit felvehetnétek a fiúk mellé a premieren. Itt nem írok árakat, és hogy hol kaphatóak, mert ez csak egy elképzelés, de esetleg valakit érdekelne az írjon nyugodtan. Nekem ezek lennének az elképzeléseim.
Zayn és Te a vörösszőnyegen:
Harry és Te a vörösszőnyegen:

Louis és Te a vörösszőnyegen:

Niall és Te a vörösszőnyegen:
Liam és Te a vörösszőnyegen:
Nektek melyik tetszett a legjobban? Melyiket viselnétek a vörösszőnyegen, és Kivel? Írjátok meg kommentben! Nagyon kíváncsi vagyok. Én szerintem a Niall Outfit-et, és az egészet :)




4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon örülök hogy végül csináltál blogot, én meg kell mondjam hogy nagyon tetszik és mindennap feljövök hogy megnézzem hoztál-e részt..
    Szóval imádom, és nem is dumálok többet..
    U.i. Harrys összeállítás tetszik a legjobban<3
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon jó ezeket olvasni, hogy tetszik nektek, és hogy nézitek a blogomat. :)

      Törlés
  2. Niall...:DDD az a ruha nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés