2013. augusztus 16., péntek

Back To School #1

Elérkezett az az időszak, hogy elkezdjünk bevásárolni az iskolába. És, hát mindenki tudja, hogy ilyenkor bele kell nyúlni a pénztárcánkba, ami nem olcsó mulatság. Ma arra jutottam, hogy itt az ideje, hogy bevásároljunk. Igazából szeretek bevásárolni, de ha már azt nézzük, hogy 2 hét, és újra a régi lesz minden, akkor elmegy az ember kedve. Nekem pedig most bele kell húznom a tanulásba, hiszen most fogom kezdeni a 11. osztályt, és 12.-ben ballagok, és jön az érettségi, amit nagyon, de nagyon nem várok. Legalább is a szóbelit nem, mert bem szeretek szóban felelni, főleg ha ez egy fontos esemény, hiszen utána kezdődik a nagy betűs élet, vagyis számomra. Na, de hagyom a sok dumát, és akkor megmutatom, hogy én mit vettem az idei tanévre.
Beértünk az üzletbe, és nagy meglepetésre szinte alig volt füzet. Inkább az ilyen 500FT-től fentebb lévő füzetek voltak többségben. Mivel nem nagyon találtunk vonalas füzetet, és spirált nem nagyon akartam venni, mert nem szeretem, így maradtak a kicsik, de azért beszereztem két nagy spirált, mert az egyiken London van, a másiknak a színe nagyon tetszett. Kettő még nem a világ vége. 
Nos igen. Kb. ennyi vonalas volt, és ebből sem az összes az, mert van közte sima,kockás, és szótár. Az, hogy füles van rajta, szerintem nem ciki, inkább aranyos. Barbie-sat is szerettem volna, de nem volt. Így jártam :-)
Kötelező olvasmányok. Tudni illik, hogy nem nagyon szoktam kiolvasni, ezért megvettem az idei kötelező olvasmányok rövid változatát, és egy kötelező olvasmányt, amiről nem tudom, hogy el kell-e olvasni, vagy sem, de rémlett a neve.
 
Címkék, és órarend. Ehhez nincs sok hozzáfűzni valóm.
Tankönyvborító és írólap. A tankönyvborítóm ugyanolyan, mint tavaly, mert nagyon tetszik. Azért "különleges", mert nem csak egy sima borítóról van szó, hanem virágok vannak rajta, amik átlátszóak. Így néz ki. Sajnos nem látszik annyira. Egyébként többféle van a csomagban. De a borítós képen megtaláljátok, milyenek vannak benne.
Elérkeztünk az utolsó részhez, ami nem más mint az íróeszközök. Ebböl a "For Big Mistakes" radírt, a rózsaszín és a kék tollat, és a színes könyvjelző szerűséget még Angliában vettem. Színes ceruzákat azért nem láttok a képen, mert az megmaradt tavalyról, amit szinte nem is használt. Max. rajzoltam/színeztem vele a füzetben. Ó, és szövegkiemelőre sem volt szükségem.
Remélem, hogy elnyerte a tetszéseteket ez a bejegyzés, és szeretném megköszönni a több, mint 2000 látogatót. Nem gondoltam volna, hogy ennyien fogják nézni. :)
A következő bejegyzés szerintem a smink, és a haj lesz, mert a vásárlást jövőhétre tervezem, vagy utána.
Szeretném, ha kommentben leírnátok a véleményeiteket, és azt is, hogy miről szeretnétek olvasni! 





2 megjegyzés:

  1. Ugyan olyan baglyos órarendem van, és füzetem *o* Nagyon jó lett a bejegyzés várom a következőt *---*

    VálaszTörlés