2013. augusztus 7., szerda

Hogyan szerezzünk be olcsó smink termékeket?

Eszembe jutott az öltelet, hogy leírhatnám, hogyan szerezhettek be könnyen olcsó sminkeket.
Először nincs másra szükséged, mint:

  • Bankkártyára
  • Paypal regisztrációval
  • eBay, vagy más oldalak regisztrációjával
Első sorban ajánlanám a Make Up Academy (MUA)  termékeit. Idén júliusban, az angliai kiruccanásomon találtam rá a Superdrug üzletben. Mikor megláttam az árakat azt hittem lehidalok. Hihetetlenül olcsó, és szerintem nagyon jó termékek. Aznap, amikor rábukkantam, egyből beújítottam egy barna szemhéjpúdert, korrektort, és egy nagyon szép rózsaszín rúzst. Ezekért mindössze £3 fizettem, ami körübelül 1000 ft körül voltak. Szuper, nem? Aztán másnap megint vissza mentem, és vettem egy lila szemhéjpúdert, és egy szempillaspirált, ami szintén £3 volt. Mivel itt nincs ilyen márka, ezért internet nyugodtan megrendelheted, ugyanis szállítanak Magyarországra. Szállítás ára £4.95, ami szerintem nem sok,mert bármennyit rendelsz az ár nem változik. Ha pedig például egy barátnőddel, vagy több barátnőddel úgy gondoljátok, hogy rendeltek, az a legjobb, mert így eltudjátok osztani egymás között a szállítási díjat. Azt hiszem a mai napig tart az akciójuk, ahol rengeteg termék 1fontos áron, vagy pedig  £0,50 volt egy bronzosító (kb. 180ft)


Másik pedig az eBay
Ingyenes regisztráció.
Ez a második, ahonnan olcsón be lehet szerezni néhány smink cuccot, ahol sok olyan van, amit ingyenesen ki is szállítanak. Általában ezeknek nem nagyon szokott márkájuk lenni, de ha mindenképpen olcsót akarsz, akkor szerintem nem állít meg abban, hogy megrendeld. Legtöbbször megbízhatóak, és a rendelt termék is épségben megérkezik. Azt nem garantálom, hogy pontosan, de megérkezik. Azt hogy hogyan kell regisztrálni, azért nem írom le,mert nekem is segítettek ebben, és nem akarom, hogy bármit rosszul írjak le. Biztos van olyan az internet, aki leírja ezeket.
Ez csak egy gyors bejegyzés volt, azért remélem tetszett. Örülnék néhány kommentnek. Lehet az pozitív, negatív, építő kritika, mert így legalább tudnám, hogy miben kell javítanom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése