2013. augusztus 29., csütörtök

1. díj

Megkaptam a első díjamat, aminek nagyon nagyon örülök. Szeretném megköszönni mindenkinek, akik látogatják a blogomat, hiszen lassan elérjük az 5000 látogatót!


Szabályok 
1, Írj magadról 11 dolgot 
2, Válaszolj 11 kérdésre 
3, Tegyél fel 11 kérdést 
4. Küldd tovább 11 embernek (Ezt most kihagyom, mert jelenleg nem olvasok blogot)

1.
- Kék szemem van.
- Szeretek sütni, főleg Anyukámmal.
- Rengeteg csokoládét eszek.
- Nagyon szeretem az angolt, és szinte mindent megértek, de nem tudom lefordítani.
- Imádok vásárolni.
- Nem szeretem ha felkelt valaki, mert akkor egész nap morcos leszek.
- Próbálok nagyon sok időt tölteni a családommal és a barátaimmal.
- Hamarosan Angliába költözöm.
- Mielőtt középiskolába kerültem, előtte nagyon félénk, és visszahúzódó voltam.
- Senki nem veheti a szájáta a családomat, mert akkor velem gyűlik meg a baja.
- Nagyon kevés ételt tudok enni egyszerre, mert rosszul leszek.


2.
1.Hányadikba mész? 11.
2. Várod már? Nem igazán, inkább a társaság miatt.
3. Kedvenc időtöltés? Család és a barátok
4. Hogyan jött a blog ötlete? Sokan mondták, hogy csinálhatnék egy ilyen blogot, így megtettem.
5. Később komolyabban is szeretnél az írással foglalkozni? Nem
6. Milyen színű a szemed? Kék
7. Kedvenc zeneműfaj? R&B 
8. Kedvenc tantárgy. Angol
9. Van testvéred? Van.
10. Van valami nagy álmod? Van, de azt egyenlőre szeretném megtartani magamnak.
11. Ha van, mi az? Ha nincs, akkor a kérdés: mit szeretnél elérni az életben? .

3.  Ezt is kihagynám most.

KÖSZÖNÖM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése